Witam!

Filolog z wykształcenia, a zatem miłośnik słowa. Pisanie przeróżnych tekstów (dotychczas na potrzeby własne lub też po prostu do „szuflady”) sprawia mi ogromną przyjemność. A to jest najważniejsze.

1 lutego 2014

Pierwszy krok


Ten jeden jedyny raz
Zrób pierwszy krok.
Bo jeden plus jeden
       Zazwyczaj równa się dwa ...
A może i tym razem matematyka będzie po twojej stronie
Więc może warto zaryzykować?




 źródło obrazka:https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTZeWarZCVsvsatehe8mPlegLyb9jFP57BZehIszbE_iRj5Cup


1 komentarz:

  1. Dziękuję za wizytę na moim blogu i za miły komentarz. Zapraszam do kolejnych wizyt. Ja wprawdzie filologiem nie jestem, ale słowem param się od dawna. Za to matematyka jest mi bliska zawodowo i zawsze jest po mojej stronie ;-)
    Świetnie się bawię pisząc fraszki, limeryki, wiersze opowiadania - i na poważnie i na wesoło. Cieszę się, że ta moja twórczość ma czytelników i że ich systematycznie przybywa, to syn mnie namówił, żebym wreszcie przestała pisać do szuflady. Widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Życzę dużo weny twórczej i wielu czytelników.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    "Zapisane w locie"
    http://czarownica-z-bagien.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń